فناوري اطلاعات و ارتباطات
دانلود رايگان درايور همه سيستم ها-فناوري اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 9:47

 نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها

 

DriverPack Solution 12.3

 


درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم. نسخه جدید نرم افزار Driver Pack Solution که از ویندوزهای XP , 7 , 8 پشتیبانی میکند 

حجم دانلود 3.81گيگابايت

 



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، انواع درايور ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رايگان درايور همه سيستم ها-فناوري اطلاعات+دانلود درايورلپ تاپ+دانلود درايور لب تاب+دانلود درايور انواع كامپيوتر+درايور انواع گرافيك ها +درايور انواع كارت صداها+درايور انواع مادربورد ها+درايور لپ تاپ hp+درايور لپ تاپasuz+دانلود درايور لپ تاپaser+دانلود درايور لپ تاپ del+دانلود درايورد لپ تاپ sony+دانلود درايوري كه به همه سيستم ها بخوره+دانلود درايوري كه براي همه كامپيوتر ها جواب ميده+ ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد